Primul articol…

12 02 2010

Vroiam ca primul articol pe blogul acesta să fie legat de ceva cât de cât optimist, însă mi-am făcut o grămadă de nervi şi sunt furios pentru că nu ştiu ce nenorocit sau nenorociţi au otrăvit toţi câinii din zona unde locuiesc (Obcini), implicit şi căţeluşa din jurul blocului meu. Mă aştepta de fiecare dată când ajungeam acasă; era foarte prietenoasă cu lumea şi pot spune că era chiar un fel de paznic al blocului. Din când în când, eu, la fel ca şi vecinii, o mai hrăneam (da ştiu… acum o să-mi săriţi în cap că sunt un exemplu prost şi contribui la prosperul câinilor comunitari… aşa şi?).

La urma urmei, dacă vreun câine din jurul blocului a muşcat pe cineva…. trebuia BOULE să-i otrăveşti pe toţi ? Ca să fiu răutăcios, la înmormântarea ta îţi doresc să nu-ţi vină nimeni, popa să-ţi citeasca beat bancuri la slujba de 2 lei pe care familia nu va avea bani s-o plătească şi pe groapa ta nenorocită caruia tu îi vei zice mormânt să se pişe toţi câinii comunitari că să fie acolo un loc de depozitat gunoi, unde nu prea odihneşte un alt gunoi la 2 metri sub pământ….

Hai salut şi-mi cer scuze că primul articol a trebuit să fie răutăcios…. Nu aştept mii de cititori, sute de abonaţi şi donaţii de nu ştiu ce fel, însă sunt indignat de faptul că uneori am impresia că trăiesc într-o ţară în care unii chiar mai cred în rahatul frumos, poleit cu aur….

Acțiuni

Information

2 responses

18 03 2010
Syar

Nu numai din Obcini ,din mai multe zone din Suceava. Inteleg problema cainilor vagabonzi ce hoinaresc strazile orasului si faptul ca este criza financiara ( De parca Romania nu a fost vreodata in CRIZA, e intr-o criza continua de inainte de 1990 dar aceasta este cu totul o alta discutie). Dar oricum erau si alte metode precum castrarea etc… dar de ce sa se chinuie hingherii, e mai simplu metoda improscarii cu otrava (E periculos si pentru oameni tinand cont ca din buncare mananca si boschetarii si orfanii) . Ultima data cand am auzit de chestiunea asta ziceau ca au adaposturi speciale, oricum adaposturile respective sunt asemanatoare unor lagare de exterminare.

18 03 2010
NiCoTyN

Să-i ia dracu….

Lasă un răspuns

