Superb…

15 02 2010

În weekendul care a trecut nu am stat acasă deoarece am avut multă treabă prin oraş cu aparatul… Toate bune şi frumoase până aici, însă când am ieşit din casă sâmbătă cam pe la ora 14 să merg la lecţiile de electro-dance (la Sport Center pe Mărăşeşti) mi-am făcut cruce cât am aşteptat un mijloc de transport în comun ca să mă deplasez la destinaţie. Afară ningea frumos… Desigur, cui nu-i place multă zăpadă, săniuşul şi alte activităţi practicate iarna? Dar pentru trafic e un calvar…

Drumul pe care l-am făcut cu maxi-taxi spre Mărăşeşti îl făceam  mai repede pe jos, însă din cauza ninsorii abundente am preferat să mă deplasez „la cald” (încă n-am ajuns ca unii pensionari care umblă cu umbrela şi iarna). Am rămas crucit când am văzut ce drifturi „executau” unele maşini pe străzi, starea proastă a carosabilului (pe lângă faptul că mai sunt gropi, acum nici nu se vedeau şi ce nu se vedea era deja gheaţă) şi o chestie m-a şocat – NU AM VĂZUT NICI UN UTILAJ SĂ CUREŢE VREO STRADĂ. Păi frate, dacă în momentul acela sunam la 112 şi îi înjuram că nu pot ajunge cu un amărât de maxi-taxi până pe Mărăşeşti şi că nu văd nici un utilaj prin oraş, mă căutau să mă amendeze pentru jignirea organului… Păi nene, părinţii noştri şi noi plătim impozite şi tot felul de taxe şi rahaturi… Nu poţi băga un nenorocit de tractor sa cureţe strada? Te doare mâna să trimiţi o basculantă cu nişte nisip pentru a fi împrăştiat unde e nevoie? Asta e deja indiferenţă faţă de ce se petrece în oraş… Mi-a fost dat să văd aceste două zile o mulţime de maşini avariate din cauza patinoarului de pe străzi….

VREŢI SĂ IES EU CU LOPATA SĂ VĂ CURĂŢ STRĂZILE? AVEM ANGAJAŢI (AVEM?) CARE SUNT PLĂTIŢI PENTRU AŞA CEVA… UNDE DRACU SUNT CĂ PE STRĂZI NU-I VĂD…

În astfel de situaţii deplasarea cu maşina sau un mijloc de transport e o aventură… Îţi vine să te rogi să nu te tamponezi ca să ajungi la destinaţie, nu că o să-ţi freci tu maşina… Ador iarna, dar când vine vorba de treabă prin oraş şi în exterior totul se transformă într-un pachet de nervi. multă răbdare şi multe înjurături….

Acțiuni

Information

3 responses

18 03 2010
Syar

Aceasi situatie si in Iasi, acum s-au mai calmat treburile ,dureaza cam vreo 20 de min excursia cu travaiul din Tudor in Canta sau in Copou + 10 minute de asteptare, dar in aceasta iarna era sub orice critica, 20 min asteptare + 30 min parcurgerea traseului (la – 25 de grade celsius). Si mai trebuie sa mentionez faptul ca controlorii sunt niste escroci, iti dau amenda pentru cea mai mica chicita de la bilet (amenda pe care si-o introduc in buzunarul propriu pentru ca nu primesti nici o chitanta ) Mai mult de atat sistemele de compostat biletele sunt vechi si mai rup biletele, ei pai a tunci sa vezi tiganiala cu controlorii cand am biletul rupt :))
P.S. Am primit amenda doar pentru faptul ca biletul avea 3 gauri si doua serii, am compostat de 3 ori pentru ca la a doua compostare nu a iesit seria si vorbesc despre un bilet cu doua calatorii valabile

18 03 2010
Syar

Imi cer scuze pentru literele mancate sau semnele de punctuatie neaparente. Tastatura e de vina

18 03 2010
NiCoTyN

Stai liniştit. Acum am probleme cu drumurile unde se fac lucrări şi nu se reabilitează carosabilul. Deşi toţi dau vina pe primar, eu cred că de vină sunt şi firmele care lucrează de mântuială, în spirit românesc desigur, pe sistemul „repede să mergem acasă că aşa ne doare spatele”.

Şi dacă îi vezi pe stradă că doi muncesc şi 7 stau şi-i dumnezeieşti, se supără sau aruncă cu ceva după tine.

Lasă un răspuns

