Ctrl+A Suceava Offline #1

27 02 2010

Iată că în sfârşit scriu şi eu ceva pe blog când sunt calm.

Ieri (26.02.2010) am luat parte la primul blogmeet al comunităţii Ctrl+A Suceava, întitulat sugestiv Ctrl+A Suceava Offline #1 şi a avut loc începând cu ora 18:30 la Cafeneaua Gang din centrul oraşului.  S-au anunţat 12 participanţi la început, dar pe ultima sută de metri şi-au anunţat prezenţa câteva persoane în plus (lista şi detalii găsiţi AICI)

A fost frumos că ne-am adunat câţiva care dorim să arătăm că şi în Suceava este viaţă în mediul online şi nu numai. Moderatorul întâlnirii a fost Proro, apoi a urmat o prezentare din partea lui FLNro a blogului său precum şi idei pentru comunitatea suceveană a celor care sunt activi în domeniul online. Sandrinio nu a putut ajunge de această dată, dar sperăm ca la următoarea întâlnire ce va fi stabilită să ne adunăm într-un număr mai mare. Ce a urmat a fost o discuţie (puţin aprinsă pe alocuri 😀 – Lucian rulează) despre diverse subiecte ce ţin mai mult sau mai puţin de mediul online.

Să sperăm că din ideile ce au fost lansate în urma întâlnirii vom reuşi să închegăm ceva frumos şi cu un rezultat concret în mediul offline, nu doar online.

Detalii despre comunitate puteţi găsi pe www.VEVEVEuri.ro şi puteţi fi la curent cu ceea ce se întămplă accesând şi contul de Twitter sau adăugând ID-ul veveveuri în lista de Y!M.

PS: Când m-am prezentat am specificat că la început mi-am făcut blog deoarece eram frustrat cu unele chestii negative ce ţin de oraşul nostru şi am observat acest motiv şi la alţi participanţi. Asta nu înseamnă că suntem o adunătură de frustraţi, nu? :))

Cam asta s-a întâmplat ieri şi mă bucur că nu m-am rezumat doar la Tweetmeet-ul ce a avut loc la patinoarul de la Iulius Mall acum ceva timp.

Toate cele bune…..

Acțiuni

Information

3 responses

1 03 2010
Camil

a fost bine pt prima data, sa speram ca vom deveni o forta

1 03 2010
NiCoTyN

Să sperăm că va fi bine….. 😀 Aşteptăm următorul… Până atunci te aştept în Vox pe 6.

3 12 2010
Ctrl+A Suceava Offline #1 [recenzie] | Ctrl+A Suceava

[…] Ctrl+A Suceava Offline #1 / NiCoTyN […]

Lasă un răspuns

